1r TRIMESTRE CLASSE ELS GOSSOS I GOSSES (P5)

Benvolgudes famílies de P5,

Primer de tot esperem que tots/es estigueu bé i us volem agraïr la vostra col·laboració i participació durant el primer període del curs.

Acabem el primer trimestre i volem compartir amb vosaltres alguns moments viscuts durant aquests primers mesos. Podeu demanar als vostres fills/es que us expliquin les diferents activitats que veureu a les fotos i així fer-los protagonistes de les experiències viscudes.

El recull de fotos que us adjuntem és un petit tastet del dia a dia de l’escola. Com ja sabeu, es fa difícil recollir-ho tot però juntament amb l’àlbum us podeu fer una idea del que hem anat treballat.

Esperem que us agradi!!

Que descanseu molt aquests dies.

Bones vacances!

PRIMERS DIES D’ESCOLA