VISITEM ELS INSTITUTS!!

Aquesta setmana passada els alumnes de 6è, com cada any, vam visitar els dos instituts del nostre municipi, per tal de conèixer més d’aprop quin serà l’espai diari que ens acompanyarà l’any vinent.

Per començar, vam visitar l’institut Lauro. El seu director ens va rebre molt amablement i ens va oferir una àmplia explicació del funcionament propi de l’institut atenent a qualsevol dubte que ens anés sorgint. Després vam fer una volta per totes les instal·lacions del centre i finalment un grup d’alumnes ens van oferir un petit concert. Ens va encantar!

Cap a finals de setmana, vam visitar l’institut El Til·ler. Allà ens van rebre la directora, mestres i alguns alumnes, i ens van explicar moltes altres coses pròpies de l’etapa de secundària. A la segona part de la visita, ens vam repartir per grups i vam realitzar diferents tallers. Vam estar molt a gust i vam aprendre molt!

Agraïm als dos instituts la seva amabilitat en totes les visites que fem amb els nostres alumnes de primària!

Si voleu veure algunes fotografies de les dues visites, cliqueu aquí!