Vallèsbot

Alumnes de 5è i 6è,

Sabem que a alguns i algunes de vosaltres, especialment les que feu extraescolars de robòtica, us interessa molt el llenguatge de programació. Per això us volem informar que el Centre de Recursos del Vallès Oriental, a partir d’avui dimecres 27 de maig proposa uns reptes de programació i robòtica als nens i nenes inquiets que vulgueu participar. Si us interessa, entreu a la pàgina de la Vallèsbot i llegiu la informació. A l’esquerra, trobareu les diferents categories (Beebot, Scratch, Micro:bit, EV3…) amb reptes de diferents nivells que podeu escollir per resoldre (tots estan relacionats amb el tema de la diversitat funcional). Si decidiu participar-hi, envieu-nos un correu a les tutores i ens ho expliqueu. El projecte que realitzeu l’haureu de presentar abans del 31 de maig si voleu que sigui valorat pels organitzadors (però fora de termini també podeu fer els diferents projectes si us interessa el tema!). A l’hora de trobar solució als reptes, aquests són els aspectes que es valoraran:

• pensament computacional: Per valorar aquest apartat miraran si el codi s’entén; si funciona; si està ben estructurat; si heu creat el codi des de zero o l’heu adaptat d’un altre projecte… Tot el que tingui relació amb els elements de programació.
  • originalitat i qualitat de la solució: Valoraran si heu trobat una solució creativa al repte. També si la solució que doneu seria viable en la realitat o si heu anat un pas més enllà del repte.
  • disseny i elements del projecte: En aquest punt es valorarà que s’hagi treballat en tots els elements audiovisuals del vostre projecte. Que hàgiu fet servir imatges i sons que quedin bé; la qualitat dels elements que hàgiu dissenyat o creat; o sigui, que el vostre projecte sigui “maco”!

Us recordem que és una proposta voluntària. Si us animeu, feu-nos-ho saber!