Proposta 6è setmana 5

Bon dia Xerralònies i Creacials!

Esperem que estigueu tots i totes bé!

Aquí us deixem les feines d’aquesta setmana, que segueixen relacionades amb el projecte del mar. Veureu que dues de les activitats del projecte s’hauran de contestar per mitjà d’un Google Forms (ja ho heu fet més d’una vegada a l’escola així que no heu de tenir cap problema).

En primer lloc, haureu de fer una comprensió lectora relacionada amb una història molt popular (Moby Dick), us sona oi?

En segon lloc, us hem preparat un àudio amb una comprensió lectora de castellà (també relacionada amb el mar). És important que l’àudio l’escolteu només dues vegades (ja veureu que és molt fàcil).

La tercera activitat és matemàtica. La trobareu ben explicada en el document.

Teniu fins l’11 de maig per entregar aquestes tres activitats.

D’altra banda, us ensenyem com ha quedat la cançó que vau crear entre tots i totes amb la Lara, i us demanem la vostra col·laboració en la creació del ball. Heu de seguir les instruccions que us donem en la proposta d’Educació Física-Música, on us animem a posar-li moviment a la cançó. Teniu fins el 18 de maig.

Per acabar, us proposem una feina extra d’Innovamat (matemàtiques).

No oblideu llegir el document amb les explicacions de les activitats fins el final.

Desitgem que tingueu una molt bona setmana!