Petits radiofònics

Un cop més, aquest any l’escola organitzem la Jornada de Portes Obertes, que serà el proper dia 10 de març, i on totes les famílies esteu convidades a venir a visitar-nos i veure com treballem.

Els alumnes de 5è som els encarregats de fer-vos de guies i explicar-vos diferents curiositats de les maneres que tenim de treballar, els espais, l’organització que seguim…

Dins d’aquest projecte que fem per la comunitat educativa, hem realitzat un taller de ràdio on hem fet algunes pràctiques de pronunciació, dicció, volum i vocalització. L’objectiu bàsic d’aquesta activitat és la realització de les falques publicitàries que estan sonant aquesta setmana, anunciant l’esdeveniment.

A la classe tenim un petit racó amb el material radiofònic, amb el que hem pogut practicar i gravar els primers intents de falques.

La setmana passada vam tenir la gran sort de poder anar a gravar-les oficialment a l’escola Guerau de Liost, on allà el mestre i director, ens va ajudar i guiar per a poder gravar-les i que sonessin de la millor manera possible. L’Associació Harmonia 2.0 també ens ha ajudat amb el material, i amb les edicions de les músiques! Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

Estem molt contents, i ens sentim una miqueta estranys a l’hora d’escoltar les nostres veus pels altaveus de l’escola!

p1140276

Més fotografies