LES ESPERADES COLÒNIES DE 6è

La setmana passada els alumnes de 6è van anar finalment de colònies a Cala Canyelles. La casa està al poble de Lloret de Mar.

Ells mateixos ens expliquen…

Per començar, les instal·lacions són públiques, tenen pistes de tennis, pàdel i per a jugar a qualsevol esport. També hi ha piscines, un menjador, les carpes del càmping i un edifici principal amb altres habitacions.

En el nostre cas, ens vam allotjar en unes carpes on hi dormíem 10 persones. En el càmping hi havia dos vestuaris, un per nois i un altre per noies. Per les nits, hi havia un vigilant, per vetllar que tots nosaltres estiguéssim dormint a l’hora que toca.

Seguidament, el menjar de la casa consistia en quatre àpats: l’esmorzar, el dinar, el berenar i el sopar. L’esmorzar era buffet lliure i teniem moltes opcions. El dinar es dividia en dos plats i un postre, i després de les activitats de la tarda, berenàvem. Finalment, el sopar igual que el dinar es dividia en dos plats i el postre. Tot estava molt bo!!

Dins les instal·lacions del complex, hi havia una piscina climatitzada on vam fer la prova de natació, per saber si sabem nedar. A continuació, vam fer snorkel, nedant per la superfície de l’aigua i l’endemà, vam acabar fent immersió amb tot l’equipament necessari. Per la nit, ens convidaven als que volíem a banyar-nos lliurement.

A deu minuts de la casa, hi havia la platja on vam fer tot un llistat d’activitats. Per una banda, vam fer un passeig en llanxa a tota velocitat! També vam fer esquí aquàtic, i no tothom es va atrevir a fer-ho. El mateix dia, vam pujar als patins i va ser una experiència molt divertida. L’últim dia, vam fer caiac en grups de 3 i per acabar, vam pujar al “xurro” i va ser molt emocionant!

Donem les gràcies a les nostres famílies i als mestres de l’escola per ajudar-nos a fer realitat aquest viatge de final de curs.

Si voleu veure les fotografies de les aventures a Cala Canyelles, cliqueu aquí!