JORNADES EDUCACIÓ VIÀRIA

Aquesta setmana, els alumnes de 5è hem realitzat les diferents sessions relacionades amb l’educació vial. Els guàrdies del nostre municipi ens visiten cada any i ens presenten propostes per a fer-nos pensar, en el nostre cas, de com ser un bon usuari de la bicicleta.

Les dues primeres sessions són a l’aula, i de caire més teòric, on se’ns plantegen, a partir d’un vídeos, varis dilemes sobre com actuaríem davant de diferents situacions amb el vehicle de dues rodes que estem tan acostumats a fer servir. L’última de les sessions, l’hem fet a la pista de l’escola. Allà ens han preparat un circuit amb senyals de trànsit, cons… tot simulant una petita ciutat per on havíem de passar tot respectant les normes de circulació, els vianants i qualsevol indicació que rebíem dels guàrdies.

Al final, ens han entregat el carnet del Bon Conductor de Bici!! Ens ha encantat aquesta sessió!!

De de l’escola, agraïm la seva dedicació i col·laboració.

Si voleu veure més fotos, cliqueu aquí!