HAVING FUN IN ENGLISH!

Com cada any i durant el primer trimestre, l’escola realitza una sortida on els nens del cicle poden gaudir d’un dia junts fora del centre compartint experiències, per tal de conèixer-se millor i aconseguir una millor cohesió entre ells.

Aquesta vegada  vam triar fer una gimcana en un entorn natural privilegiat com és Sant Feliu de Buixalleu i vam anar a Can Massaguer. Allà els alumnes van realitzar un conjunt de jocs de competició i cooperació en anglès on havien de parlar i negociar en aquesta llengua per arribar a acords i poder tirar l’activitat endavant.

Your teachers are very happy and proud of you for your excellent behaviour and the effort you made during all the activity. It wasn’t that easy!! Great!!

Congratulations to all of you!!

Pictures here!!