L’alumnat de sisè tria productes per a la seva cooperativa escolar Àgora

L’alumnat de sisè de primària han fet un pas important en el seu projecte cooperatiu: han treballat de manera activa i participativa per escollir els productes que produiran i vendran dins de la cooperativa escolar Àgora.

Durant diverses sessions a l’aula, han explorat diferents idees de productes, han valorat què és viable produir en un entorn escolar i han posat en pràctica habilitats com la recerca, el debat, l’argumentació i la presa de decisions compartida.

Després de presentar i defensar les seves propostes, el grup ha arribat a un acord i ha escollit una selecció de productes que combinaran sostenibilitat, creativitat i utilitat. Aquest procés ha permès a tot l’alumnat implicar-se en una experiència real d’emprenedoria cooperativa, aprenent valors com la col·laboració, el respecte i la responsabilitat.

Els productes seleccionats es produiran properament i es posaran a la venda a la paradeta de Sant Jordi de l’escola. La cooperativa Àgora convida tota la comunitat educativa a conèixer i adquirir els articles elaborats i així també aportar el seu granet de sorra a la col·laboració amb l’entitat social a la que una part dels beneficis anirà destinada.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>