Preinscripció curs 2021 – 2022

El Departament d’Educació ja ha publicat les dates per a la presentació de sol·licituds de preinscripció per al curs 2021 – 2022: el termini per a segon cicle d’infantil i primària serà del 15 al 24 de març de 2021. Tota la informació d’interès s’anirà publicant de manera oficial a la secció Estudiar a Catalunya – Preinscripció.

Com cada any, el Patronat municipal de cultura, educació, infància i joventut, juntament amb totes les direccions de les escoles del municipi, organitzen la jornada informativa Comença el viatge a l’escola dels grans. Aquesta es durà a terme de manera telemàtica el proper 26 de febrer a les 18h, per acollir a les futures famílies de P3 i fer aclariments sobre el procediment de preinscripció. Als canals oficials de l’Ajuntament publicaran més detalls.

Enguany, igual que la resta de centres de primària de Les Franqueses, i en coherència amb les restriccions i mesures d’higiene i seguretat establertes per la situació de pandèmia, l’escola Colors oferirà una jornada virtual de portes obertes el proper divendres 12 de març per a que les famílies interessades puguin descobrir el projecte del centre i resoldre dubtes. Properament es facilitarà més informació (horari i enllaç d’accés).