Coneix l’Escola Colors

A causa de les circumstàncies excepcionals generades per l’estat d’alarma per la covid-19, es va haver d’anul·lar la jornada de Portes Obertes. És per això que intentem oferir-vos algunes alternatives per a que pugueu CONÈIXER LA NOSTRA ESCOLA.

D’una banda, us convidem a llegir aquest document resum, a navegar pel menú de la nostra pàgina web on trobareu documents tan importants com el projecte educatiu o descobrir algunes de les activitats que fem al centre. També podeu veure algunes imatges de les instal·lacions i llegir informació sobre els serveis que ofereix l’AFA (Associació de Famílies).

D’altra banda, per poder oferir-vos una atenció més personalitzada si ho necessiteu, us convidem a les famílies interessades en inscriure els vostres fills i filles a l’escola Colors a concertar una entrevista telefònica amb la directora, amb qui podreu comentar o consultar qualsevol dubte o neguit sobre el projecte educatiu o el procés de preinscripció i matrícula. Poseu-vos en contacte a través del correu a8066413@xtec.cat o telefònicament al 938497222.

El projecte de Portes Obertes és desenvolupat cada curs pels nens i nenes de 5è. Aquest any no han pogut realitzar la jornada, però a l’enllaç podeu veure una mostra de la feina d’anys anteriors.