SORTIDA A LA GRANJA I3-I5

Els alumnes d’I3 i I5 van gaudir d’una experiència inoblidable amb una sortida a la granja, on van poder descobrir i aprendre sobre els animals i la vida rural. Aquesta activitat ens va permetre apropar-nos de manera directa al món dels animals, fomentant la curiositat i el respecte per la natura.

Durant la visita, els nens i nenes van posar-se en la pell de petits grangers i grangeres: raspallant al ruc, donant menjar a les vaques, muntant en poni i alimentant les gallines. També van tenir l’oportunitat de veure cavalls, tocar els conillets, veure al paó obrir les plomes i aprendre sobre els diferents animals de la granja.

Ha estat un dia ple d’emocions i aprenentatge, en què els més petits han pogut veure, tocar i entendre millor el món que els envolta. Aquesta sortida ens ha ajudat a consolidar valors com la responsabilitat, la cura i el respecte per la vida animal i el medi ambient. Mireu les fotos!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>