Presentem la nostra candidatura a alcaldes o alcaldesses!

Des de l’àrea de medi hem après sobre el municipi i com es gestionen tots els serveis municipals que ofereixen els ajuntaments. Per entendre-ho millor i tenir un aprenentatge més vivencial ens hem posat a la pell dels dirigents del nostre municipi: Sant Adrià de Besòs. Vam crear individualment un programa electoral que vam exposar davant dels nostres companys, com si d’un míting es tractés! Després d’escoltar les millores que els nostres candidats a alcaldes o alcaldesses havien pensat per millorar Sant Adrià, vam celebrar unes eleccions. De forma democràtica, 3r A va escollir a en Xavi i 3rB a la Carmen.

Un cop ho hem tingut tot ben clar, hem visitat l’ajuntament del nostre municipi. Ens ha rebut l’Isaías, el cap de protocol de l’ajuntament, a la sala de plens i la Filo Cañete, la màxima autoritat al nostre municipi. A ella, li vam presentar les propostes dels nostres programes electorals, demanant-li que si us plau les tingui en compte. Voleu saber quines són? Aquí us deixem algunes!

– Reobrir la piscina descoberta del costat de la platja.

– Descontaminar i obrir la platja de Sant Adrià de Besòs.

– Construir un parc d’atraccions al Fòrum.

– Fer un parc més gran a la plaça de la Vila, perquè hi ha sempre molts nens i nenes i poques coses per jugar.

– Arreglar cases que estiguin tancades per fer més pisos per la gent que ho necessita.

– Que el menjador de l’escola sigui gratuït.

– Obligar a la gent a llençar les escombraries a dins del contenidor.

– Fer un parc per nens discapacitats.

– Per nadal, donar joguines a tots els nens i nenes de Sant Adrià.

– Fer un cinema.

– Fer més pipicans pels gossos.

– Plantar més arbres.

– Netejar o repintar les pintades que hi ha per totes les façanes de la ciutat.

– Netejar més els carrers de la ciutat.

– Millorar els patis de l’escola Catalunya.

– Posar taules i cadires al riu.

– Construir un hospital públic.

– Posar més vigilància de policia als carrers.

– Fer un circuit per bicicletes.