MATEMÀTIQUES A I4

A I4 treballem les matemàtiques amb diferent material manipulatiu.  Avui hem fet una activitat, proposant minireptes per treballar les relacions d’alçada i ordre. D’aquesta manera els infants descobreixen els conceptes matemàtics observant, tocant, provant i experimentant amb materials concrets. En aquesta activitat hem fet servir peces de colors de diferents mides, que ens permeten visualitzar les quantitats i les relacions d’alçada i ordre. A partir d’aquest material hem plantejat petits reptes com:
🔹 “Ordena les peces de més baixa a més alta.”
🔹 “Posa aquesta peça al lloc que li tocaria.”
🔹 “Busca dues peces que juntes siguin igual d’altes que una altra.”

Aquest tipus de propostes fomenten la curiositat, l’observació i el raonament lògic, i ajuden els infants a construir el pensament matemàtic d’una manera natural i significativa. Mireu les fotos.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>