4a cursa Popular de Sant Adrià per l’ELA

El proper diumenge 5 de maig tindrà lloc la 4a cursa Popular de Sant Adrià per l’ELA.

Per fer-ne promoció, dijous 25 d’abril a la tarda, l’atleta i organitzador, José Luís Blanco, visitarà l’escola.

Durant aquest acte, l’alumnat de 5è i 6è sortirà a la lleva del riu, on realitzarem una petita cursa per dinamitzar l’esdeveniment.

Des de l’escola animem a totes les famílies a participar a la cursa, acompanyant l’alumnat, en alguna de les tres modalitats:

• – Cursa de 5 km
  • – Cursa de 10 km
  • – Caminada de 3 km (aconsellable)

Si se’ns fa saber amb anterioritat, us podrem facilitar cupons de descompte perquè us pugueu apuntar.

1. Eduardo Garzon

Des de Vilafranca i cuidador de qui s’ha anat ja per culpa de la ELA, desitjo que aquest esdeviment sigui un èxit.
    Necessitem molts com aquest per publicitar la malaltia i que això fagi que es puguin recollir recursos per l’investigació.
    Nota: estic preparan coses per fer aquí a l’Alt Penedès, per tant agraïria que si esteu al Facebook (os buscaré) compartiu les notícies de RETO TODIS UNIDOS. Gràcies.