TREBALLEM PER PROJECTES

Tot el que passa a la vida real, tot el que és autèntic, no està fragmentat, sinó que és únic i global. Al llarg dels anys, el volum de coneixements ha anat augmentant i aquest fet ha provocat l’especialització de les disciplines. Aquest fet implica una fragmentació del coneixement que no existeix en la vida real i provoca que sovint l’organització  i la planificació dels ensenyaments sigui massa compartimentada; l’alumnat pot no tenir consciència d’aprendre per a la vida real. La societat evoluciona i cada vegada més hem de preparar els nostres alumnes per donar respostes innovadores en una societat canviant i en evolució constant.

La metodologia de treball per projectes ens permet afavorir que l’aprenentatge escolar sigui útil per a formar ciutadans i ciutadanes crítics, amb opinió pròpia, autònoms i que siguin capaços de resoldre els nous reptes en cooperació amb els altres.

A Educació infantil ja fa molts anys que es treballa per projectes, cada nivell porta diversos projectes al llarg del curs d’acord amb les capacitats i interessos de l’alumnat.

Cada setmana es reserva una franja horària pel treball per projectes. Tots els nivells porten a terme diversos projectes interdisciplinaris, que són avaluats al llarg del curs.