PLA DE COMUNICACIÓ I FUNCIONAMENT DELS SERVEIS DE MENJADOR ESCOLAR DEL CONSELL COMARCAL DEL SEGRIÀ

FUNCIONAMENT DEL SERVEI DE MENJADOR

1 GESTIÓ ADMINISTRATIVA DEL SERVEI DE MENJADOR

1.1 Inscripció i baixa voluntària
Els usuaris que facin ús del servei de menjador de manera regular durant tot el curs hauran de formalitzar la inscripció omplint cada curs la butlleta d’inscripció que els lliurarà la coordinadora del menjador.
Els alumnes que es quedin esporàdicament ho hauran de comunicar al coordinador/a de menjador abans de les 9.00 del matí del mateix dia a través del telèfon de contacte de la coordinadora.
Les baixes voluntàries del servei de menjador s’han d’informar al coordinador de menjador abans del dia 25 de l’últim mes que es queda al menjador formalitzant la fulla de baixa del servei de menjador que els lliurarà la pròpia coordinadora del menjador.
De la mateixa manera, els usuaris que hagin de modificar alguna de les seves dades, hauran de formalitzar la fulla de variació de dades, que també els lliurarà la coordinadora del menjador.

1.2 Comunicacions de no assistència
Els alumnes fixos que no assisteixin al servei de menjador per malaltia o qualsevol altra causa ho hauran de comunicar al coordinador/a de menjador abans de les 9.00 del matí del mateix dia a través del telèfon de la coordinadora (Tel. 678 15 43 56). En cas de no assistència i que aquesta hagi estat comunicada després de les 9.00 del matí del mateix dia, es cobrarà el 100% de l’import corresponent.

1.3 Preu
• Per a l’alumnat fixe és de 6,20 €/dia. (mínim 3 dies)
• Per a l’alumnat esporàdic és de 6,80 €/dia

1.4 Cobrament
Els pagaments del servei, tant de fixe com d’esporàdic, es faran per domiciliació bancària a mes vençut (del 5 al 10 de cada mes).
Als beneficiaris de beques de menjador se’ls descomptarà del rebut mensual l’import de l’ajut.

1.5 Protocol de cobrament d’impagats
Es regirà segons el reglament de menjador del Consell Comarcal del Segrià. Per contactar amb el departament de gestió de cobraments, podeu trucar al telèfon 973289905 de 08:00 a 15:00 hores.

FITXA SOL·LICITUD SERVEI MENJADOR