PROJECTE ” Reduir, Reutilitzar i Reciclar et fa gran! “

El Consell Comarcal del Segrià amb la col·laboració d’Arum Serveis Ambientals ha iniciat una Campanya de sensibilització a les escoles del Segrià per a millorar la qualitat de la recollida selectiva i reduir la generació de residus.

Tot el centre participem en la campanya de reciclatge i recollida selectiva de paper, plàstic i orgànic. Hem distribuit per tota l’escola diferents contenidors i l’alumnat de Cs s’encarrega de la recollida.

Si voleu sentir l’entrevista aquí teniu l’enllaç al blog amb el programa de ràdio que vam enregistrar amb la Pili Garcia de ràdio EMUN.