Visita a l’escola d’AUDIR

Avui dia 9 d’octubre ens ha visitat la Montserrat, col·laboradora d’AUDIR (Associació UNESCO per el Diàleg Interreligiós),  on una de les seves tasques principals  és la promoció, assessorament i coordinació de grups permanents de diàleg que es troben regularment, des d’una relació amical i en un espai de llibertat, per tractar qüestions d’interès relacionades amb l’àmbit de les tradicions religioses, creences o conviccions.

Així mateix, l’escola ha pogut gaudir durant tres setmanes de l’exposició de diferents plafons sobre les diferents religions que coexisteixen al món.