Xarranca

Jugar a la xarranca és com descobrir coses noves, com aprendre, com somiar,… no té edat. El jugador comença des de la casella inicial i poc a poc va avançant … com avança el curiós que interroga el món que l’envolta, l’estudiant que s’endinsa en  allò que li agrada o el somiador que persegueix els seus somnis, amb la il·lusió sempre dibuixada als llavis.

La Xarranca que hi ha al pati de la nostra escola és un joc que ens convida a divertir-nos, un descobriment que ens mostra part del nostre passat més recent i un aprenentatge que ens ensenya que res és impossible i que els somnis es poden fer realitat.

Aquesta és la xarranca dels somnis aconseguits fins ara. És la primera que pintem al terra del pati de la nostra escola, però estem convençuts que gràcies a vosaltres no serà l’última.