VISITA CFA ARQUITECTE JUJOL

Fa uns dies ens van visitar mestres i alumnat del CFA Arquitecte Jujol i van poder observar algunes de les activitats educatives d’èxit que implementem dins del nostre projecte de Comunitats d’Aprenentatge: Tertúlies (amb un voluntari extern al centre) i Grups Interactius en diferents aules i nivells.

Va ser una visita molt enriquidora per tots i totes i el nostre alumnat va estar molt agraït.

Des de l’Arquitecte Jujol ens fan arribar aquestes paraules:

El passat dilluns 13 de febrer un grups d’alumnes i mestres de CFA Arquitecte Jujol vam fer una visita al CFA Artur Martorell ubicat al centre penitenciari de Can Brians 1. Allà vam poder conèixer el seu projecte educatiu i vam poder interactuar amb alguns dels alumnes del centre, auxiliars i professorat. Va ser molt interessant conèixer la Comunitat d’aprenentatge i les relacions que s’estableixen entre tots els membres que la conformen. També vam participar en algunes de les activitats que s’estaven duent a terme en aquell moment ( grups de tertúlies, instrumental I, anglès…) i ens va agradar molt.
Va ser una experiència molt bona poder compartir espais i temps amb una altra escola d’adults amb l’alumnat dels dos centres. Una bona iniciativa que esperem poder repetir i que obre nous espais de col·laboració en un futur.