Presentació GARAGE LAB

Benvolguda Comunitat Educativa,

Ens fa molta il·lusió presentar-vos un nou  projecte! #GARAGELAB!

És un regal de reis per avançat! Tenim moltes ganes de començar a canviar i treballar des del centre sota uns altres paràmetres dintre de l’Educació d’Adults. A partir d’ara, a la nostra escola, paraules com ABP, DESIGN THINKING, TALLADORA LÀSER, VINIL, 3D,INGLETADORA, APP MÒBILS, ARDUINO, APPINVENTOR, FUSTES, CARGOLS, seran paraules que formaran part del nostre dia a dia.

Aquí teniu un petit vídeo explicatiu per mostrar-vos que volem fer i com ho volem treballar dintre d’aquest projecte que té una durada de 3 anys (2020-23) però que ha vingut per quedar-se durant molts anys més.

SOM-HI!!

DECOREM EL GARAGE LAB?

En el marc del projecte de col·laboració amb Can Negre, estem enllestint la nostra nova aula. La volem decorar amb rajoles modernistes a l’estil de Josep Maria Jujol i dibuixos hidràulics. Ens ajudes?
Tria el disseny que més t’agradi a fi de donar color i forma al nou espai d’aprenentatge. L’alumnat del GES ho tallarà i entre tots i totes ho enganxarem! Clica a sobre de la imatge per participar!!
Ens quedarem amb les TRES més votades. I, si tens alguna idea nova, fes-nos-la saber. ENDAVANT!

8 de Març. DIGUES LA TEVA!!

LES DONES DEL CFA JUJOL SOM…

VOLS PARTICIPAR?

CLICA EN AQUEST LINK: ENQUESTA.

AQUÍ SOTA VEURÀS ELS RESULTATS EN TEMPS REAL!

Proves d’accés a Cicles Formatius de Grau Superior

CONVOCATÒRIA PROVES D’ACCÉS A CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ 2020-2021

Grup de Francés A1 Matí

Proves lliures per a l’obtenció del títol de Graduat en Educació Secundaria

BONES FESTES

Des de l’escola i esperant un millor 2021 us desitgem unes bones festes plenes de salut i serenitat. Cuideu-vos, cuidem-nos!!

PRESENTACIÓ GARAGE LAB

Benvolguda Comunitat Educativa,

Ens fa molta il·lusió presentar-vos un nou  projecte! #GARAGELAB!

SOM-HI!!

Aparcament de patinets