Benvingut i benvinguda

El Centre de Formació de Persones Adultes Arquitecte Jujol és una Escola Pública que depèn del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

El nostre objectiu és oferir a la població adulta un ensenyament gratuït i de qualitat, adequat a les seves necessitats, en horaris de matí, tarda i vespre.

Us convidem a veure la nostra escola!

Encara ens queden places lliures al CFA Sant Joan Despí

Les classes del nou curs acadèmic 2018/2019 ja han començat. Tot i això, encara queden algunes places lliures. Si esteu interessats/-des podeu passar pel centre, o trucar-nos, entre les 09.30 i les 13.30 h  o entre les 15.00 i les 18.00 h, de dilluns a divendres.

Recordeu! Places lliures de:

COMPETIC 1 VESPRE

CASTELLÀ VESPRE

ANGLÈS 3 TARDA

MAJORS DE 25

CFGS VESPRE

CFGM

GES2 TARDA

Ens podeu trobar al c. tambor del Bruc, 2 de Sant Joan Despí o trucant al telèfon 93 373 67 58.

REVISTA Nº 7

Ja tenim el nº 7 de la nostra revista! Amb una mica de retard però ja ha arribat! trobareu articles, fotos, sortides. Desitgem que us agradi!!!

CASTANYADA 2017

Ja ha arribat la castanyada i com cada any l’hem celebrat a l’escola. Mira les fotos que vam fer i comenta-les. En el canal de youtube del centre tenim alguns exemples de treballs dels alumnes de COMPETIC 3!!
A GAUDIR-LES

OFERTA FORMATIVA I DATES DE PREINSCRIPCIÓ 2017-18

Només clica i troba allò que t’interessa!!

T’hem ensenyat que fem a la nostra escola. Si vols apuntar-te aquestes son les dates de la preinscripció:

Publicació de l’oferta d’ensenyaments
22 de maig

Publicació de l’oferta de places
15 de juny

Preinscripció d’alumnat nou
del 19 al 27 de juny

Publicació de la llista… Llegeix més»

REVISTA Nº 5

Aquí teniu la NOVA revista de l’escola. Ja portem 5!!!

És una mostra del nostre treball i les nostres activitats que fem a l’escola. Desitgem que us agradi. Mireu-la, gaudiu-la i compartiu-la!!!

REVISTA Nº 4

Bon any!!

Comencem el segon trimestre amb la nova revista a les mans. En ella es pot veure les feines i activitats que ja hem fet i ens encoratge a seguir treballant en aquesta línia. Gaudiu-la i disfruteu-la. És de tots!!!

Excursió al museu de les matemàtiques

El dilluns dia 7 de novembre un grup d’alumnes de l’escola de GES1 i GES2 vam visitar el museu de les matemàtiques que està situat en el parc de Can Mercader a Cornellà. Va ser una experiència molt dinàmica i divertida. Sorprenent!

Ens va fer veure les matemàtiques amb uns altres ulls. Si podeu apropeu-vos. Val la pena.