INFORMACIÓ COVID-19

PREINSCRIPCIÓ CURS 20-21

INFORMACIÓ PREINSCRIPCIÓ CURS 20-21

CALENDARI DE PREINSCRIPCIÓ
– Període de presentació de sol·licituds: del 15 al 29 de juny de 2020. (FINALITZAT)

– Publicació de la llista de sol·licituds de preinscripció al centre amb la puntuació provisional: 6 de juliol de 2020

– Termini per presentar una reclamació: del 6 al 10 de juliol de 2020.

– Publicació de la llista de sol·licituds de preinscripció al centre amb la puntuació definitiva: 15 de juliol de 2020

– Publicació, per activitats, de les llistes d’admesos i exclosos i de la llista d’espera: 17 de juliol de 2020

– Matrícula de l’alumnat admès: del 2 al 9 de setembre de 2020, ambdós inclosos.

– Matricula per a la resta de places que quedin vacants: a partir del 15 de setembre.

Eines digitals per afrontar el confinament

Al Centre d’Adults Arquitecte Jujol volem incloure les noves tecnologies i l’ús dels diferents dispositius en les nostres activitats d’ensenyament-aprenentatge diàries. Dos membres de l’equip ens mostren com han desenvolupat diferents activitats i, especialment, una activitat que no només ha estat per a l’alumnat del centre, sinó obert a tothom, on han participat 60 equips i amb una repercussió gens esperada, amb més de 300 persones. Vam fer difusió de la nostra activitat per les xarxes socials, obtenint més de 147 missatges a Instagram durant el desemvolupament de l’activitat. Una manera engrescadora per a potenciar la participació i l’aprenentatge.

Oferta Formativa curs 2020 – 2021

Proves accés a Cicles Formatius de Grau Mitjà

Proves accés a Cicles Formatius de Grau Superior

A LA RECERCA DELS LLIBRES PERDUTS

Com ja sabeu el CORONADRAC I ELS SEUS LLADRES ens ha robat llibres de la nostra estimada biblioteca. SOM +50 equips de tot el mon disposats a recuperar-los i a treballar dur per tornar-los als nostres prestatges

Cliqueu als tres puntets de la vora inferior i feu pantalla gegant i…
QUE COMENCI LA CAÇERA DELS LLADRES!!!

Plataforma de comunicació i seguiment escolar

Aquí teniu aquesta plataforma per a que puguem mantenir el ritme escolar dintre de les possibilitats que ens dona el confinament. Esperem que feu un bon ús. Per qualsevol consulta us podeu adreçar al nostre correu de l’escola: a8059731@xtec.cat

Si voleu conèixer l’horari d’atenció virtual del professorat, cliqueu aquí

#joemquedoacasa

COMUNICAT PROVES LLIURES GESO

Benvolgut Alumnat,

Segons comunicació de l’Àrea de Gestió de Proves de la Direcció General d’Atenció a la Família i Comunitat Educativa del Departament d’Educació, les proves que s’havien de realitzar el divendres dia 13 de març de 2020 es suspenen fins a nou avís. La nova data es publicarà a la web del centre i a les xarxes socials del centre. Per més informació podeu adreçar-vos aquí.

Gràcies per la vostra comprensió.

Nova aula d’autoformació

Els alumnes de COMPETIC 2 us convidem: