“Un nou present educatiu”

El 8 de febrer tres alumnes de l’escola van participar de forma telemàtica al cicle de reflexions sobre l’educació impulsat pel
Consell d’Educació de Catalunya – CEC.  Diversos temes van orientar el diàleg que es va dur a terme amb alumnes del CFA Tramuntana (Girona) i van ser moderats des del CEC: espais i temps educatius, la digitalització i l’acompanyament a l’escola. Aquest recull d’informacions en diversos àmbits permetrà al CEC elaborar un diagnòstic sobre la situació actual i fer propostes per millorar el sistema educatiu català. Les alumnes del CFA Artur Martorell van poder manifestar la seva opinió a partir de les seves experiències de vida destacant la importància de l’aprenentatge al llarg de la vida i l’oportunitat que representa per a elles el fet de poder tornar a estudiar.

Per altra banda, la trobada telemàtica amb un altre CFA va ser molt enriquidora per conèixer altres realitats i poder compartir idees.
Esperem poder repetir aquest tipus de trobades.