TROBADA EQUIPS DIRECTIUS I IMPULSORS DE LES COMUNITATS D’APRENANTATGE DE CATALUNYA

El passat dimecres 4 d’octubre, la comissió de l’escola de Comunitat d’aprenentatge vam anar a l’Escola Casablanca de Sant Boi de Llobregat a la Trobada d’Equips Directius i impulsors de les Comunitats d’Aprenentatge de Catalunya.

Va ser una jornada molt interessant. Primerament, vam observar com realitzaven tertúlies i grups interactius tot l’alumnat d’infantil i primària de l’escola. A continuació, vam rebre una xerrada sobre la importància de basar la nostra tasca educativa en evidències científiques a càrrec de l’Aitor Gómez, professor de la Rovira i Virgili. I finalment, vam dur a terme una tertúlia dialògica anomenada “La Sociedad dialògica”.

Va ser una trobada enriquidora, on vam poder aprendre i compartir amb d’altres professionals del món de l’educació i on vam agafar moltes idees per poder implementar a la nostra escola.