TERTÚLIES A ANGLÈS 1!!!!

Les tertúlies als grups d’Anglès 1 (Helena, Àlex, Oriol, Isabel) han tornat a l’Escola. Ja en portem dues i han anat molt bé:

Avui dilluns 24 d’octubre hem fet una tertúlia amb l’alumnat d’Anglès 1B. El tema triat ha estat la maternitat subrogada, on hem analitzat a cada país quina és la legislació al respecte, tots els avantatges i inconvenients que provoca aquesta pràctica i hem acabat debatent cadascú la seva pròpia opinió al respecte.

També a l’Anglès 1 C i D una altra tertúlia sobre l’Escola i què significava ser a Escola quan ets adult. Va quedar reflectit en uns pòsters que vam fer. Us deixem amb les fotos.