Tertúlia competic 1C

Els diferents grups de Competic del nostre centre estem començant a incorporar la realització de tertúlies, recurs que ja s’utilitza regularment als altres nivells escolars.

El nostre grup la va realitzar el 16 de desembre a partir d’un vídeo penjat al moodle, que porta per títol “Proverbio chino”.  La novetat de la nostra tertúlia és que vam triar realitzar-la utilitzant exclusivament recursos informàtics, concretament el Fòrum del moodle.

A partir de la visualització del vídeo vam proposar algunes preguntes a l’alumnat per tal d’orientar el debat. La nostra valoració és molt positiva ja que la majoria dels alumnes no estaven familiaritzats amb la utilització dels fòrums coma eina per a l’intercanvi d’idees.

Mercè i Toñi