Taller de mares a l’escola

Dijous 5 de maig va venir a la nostra escola l’Anaïs, una estudiant del Grau en Estudis Socioculturals de Gènere, que el seu treball de final de grau té com a temàtica “Ser mare a presó”.

Al taller van participar quatre alumnes, qui van explicar les seves experiències personals, recordant i comparant en el com és de diferent el ser mares a presó i en com és ser-ho en llibertat. Vam compartir, ens vam emocionar, també vam riure i recordar.

L’Anaïs va marxar amb un bon gust de boca i les alumnes amb un bonic moment a recordar.

Gràcies a totes! Juntes heu contribuït a que l’escola sigui un lloc segur per compartir i aprendre les unes de les altres.