Les noves masculinitats i feminitats

El curs passat, promogut pel Projecte Força, vàrem fer un seguit d’activitats valorades de manera positiva per gran part de l’alumnat, fet que ens ha motivat enormement per seguir treballant aquest curs 18/19.

Enguany, la nostra fita és que les/els nostres alumnes coneguin, qüestionin i reflexionin aquells aspectes que generen desigualtats provinents de la societat sexista, patriarcal i heterosexista en la que vivim.

Per fer-ho possible, promourem 3 Jornades de reflexió social al llarg del curs escolar i oferirem un espai d’aprenentatge entre iguals.

El passat 19 de novembre vam celebrar la I Jornada de Reflexió Social: Les noves masculinitats. El seu objectiu va estar fer visible que existeixen rols i estereotips de gènere i qüestionar-se les masculinitats i feminitats patriarcals. La Jornada va començar amb una presentació per part de les alumnes i els alumnes membres de la Comissió del Projecte Força i, a continuació, un seguit d’activitats i col·loquis dinamitzats per elles i ells mateix@s.

Ja a la tarda, es va fer una emotiva cloenda, on l’alumnat assistent va manifestar haver après i gaudit. L’alumnat de la Comissió, satisfet de la feina feta i dels resultats obtinguts, va agrair la participació i col·laboració de tothom, concretament, la del membres del CAS i l’equip d’infermeria.

Podeu accedir a l’àlbum de l’activitat al següent enllaç.