Iniciem curs i també iniciem formació!

El professorat del CFA Artur Martorell també es posa les piles: aquest setembre hem vist necessari continuar aprofundint en la programació. Fa poc es va publicar el nou currículum d’adults i volem estar al dia.

Enguany ens guia la Laura, una mestra que té molt de bagatge en aquest àmbit. Ja a la primera sessió ens va animar a ser “molins de vent” i fer front als canvis de manera positiva i amb ganes. Ens va mostrar aquesta il·lustració de Joan Turu que representa a la perfecció l’energia que posem els i les mestres en tot allò que fem per l’escola i pel nostre alumnat.

La cosa està clara, ens agafem amb moltes ganes la formació d’aquest curs!