Dia de la dona 2020

Al llarg de la setmana prèvia a la celebració del Dia Internacional de la Dona, a l’escola s’han realitzat un seguit d’activitats relacionades amb la commemoració d’aquesta diada.

Hem d’agrair especialment  la participació de persones externes que ens han fet gaudir d’un Taller de sòl pelvià guiat per  la Pilar Pons, una xerrada per part de la  Carme Rius de l’associació Dones no Standar i la col·laboració de la M. Àngels Tejada amb una xerrada per l’accés al món laboral de les dones que han estat a presó.

També hem dedicat una jornada escolar a activitats relacionades amb la dona: història de la lluita feminista, l’origen del 8 de març, la invisibilització de la dona en la història i en els diferents caps del saber, el respecte de les persones, la coresponsabilitat de les tasques de la llar, la cosificació del cos de la dona, cançons sexistes versus les no sexistes, jocs de paraules i coneixements…

La cloenda l’ha  portat a terme  l’alumnat de l’escola amb la lectura del manifest feminista escrit per  les dones dels diferents centres penitenciaris de Catalunya.

En definitiva, al llarg de la setmana hem creat espais per compartir, aprendre i reflexionar sobre la importància de viure en un món igualitari.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *