Premis EIDÉA a treballs de recerca

El treball Història del segle XX a través de la meva família ha obtingut el Segon Premi de la Modalitat humanística de la XIII edició del concurs EIDÉA. Igualment, el treball Optimitzant envasos: Possible per a les matemàtiques, imposible per a les empreses ha obtingut el Premi Accèssit de la Modalitat  cientifico-tecnològica. L’acte de lliurament dels premis tindrà lloc a l’aula magna de l’escola Hamelin-Laie International School, a Montgat, el proper dia 20 d’octubre a les 16h.

Volem felicitar els alumnes de 2n de Batxillerat que han estat premiats (Carlos Thiriet i Gerard Izquierdo, respectivament) i als seus tutors (Jordi Manero i Bernat Ancochea) per la tasca de guiar i orientar les idees, la feina i la creativitat dels seus alumnes.