Preinscripció al Cicle formatiu d’informàtica

Per tal de cursar el Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Sistemes Microinformàtics i Xarxes s’ha de realitzar la sol·licitud corresponent entre els dies 9 i 20 de maig i presentar-la juntament amb la documentació requerida a la secretaria de l’institut.

La documentació identificativa necessària és la següent:

• L’original i una fotocòpia del DNI.
  • L’original i una fotocòpia de la targeta sanitària individual (TSI).
  • En el cas de menors d’edat, s’ha d’aportar a més:

• L’original i una fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
    • L’original i una fotocòpia del DNI del pare, la mare o el tutor/a legal de l’alumne/a.

La documentació acadèmica necessària és la següent:

• El certificat de la qualificació de la prova d’accés.
  • En el cas de l’alumnat que ha acabat l’ESO, el certificat acadèmic de la qualificació mitjana numèrica.
  • Si l’alumne/a encara està cursant els estudis, certificat de la qualificació mitjana dels cursos ja avaluats definitivament.

També s’ha d’entregar la sol·licitud de preinscripció que hi ha adjuntada en aquesta notícia.

Per completar la informació, podeu consultar-la al web del Departament d’Ensenyament.