L’INS Joan Amigó participa en uns tallers d’educació financera

El passat dijous 15 de gener l’alumnat de 4t d’ESO va realitzar un taller d’Educació Financera que portava com a títol: “Administrant els teus diners”.

El taller va ser impartit per un voluntari del sector financer i ensenyava a gestionar els pressupostos personals. Es va dur a terme a partir d’un joc introductori, una breu explicació sobre els termes ingressos i despeses, i com a activitat principal la realització d’un pressupost personal d’un noi de 18 anys que comença a treballar.

L’objectiu que es buscava era introduir a l’alumne a les finances personals del dia a dia. A partir d’aquí, s’obre un cicle de 5 tallers que es duran a terme entre els mesos de gener i d’abril englobats en el programa EFEC (Educació Financera a les Escoles de Catalunya) oferint altres sessions d’educació financera als alumnes de quart d’Educació Secundària.