Els alumnes de 4t assisteixen a una xerrada sobre emprenedoria

El passat 3 de desembre els alumnes de 4t d’ESO de l’Institut Joan Amigó i Callau es van traslladar a Tarragona per assistir a una xerrada sobre emprenedoria. La xerrada va durar al voltant de dues hores que van passar, però, bastant ràpides. De l’organització se’n encarregava l’INNY, una agrupació sense ànim de lucre que es dedica a la difusió de l’esperit emprenedor formada per a joves que volen compartir les seves experiències.

Entre els quatre emprenedors d’entre 19 i 21 anys hi havia un model, un dissenyador de cascs, la creador de FIU Barcelona i un voluntari per fer d’entrenador d’un equip de hoquei patins format per persones amb disminucions psíquiques. La xerrada va ser d’allò més interessant tenint en compte que estem a l’edat on hem de començar a triar què volem per al nostre futur.