Martí Trullols de l’Institut Joan Amigó menció honorífica a la Prova Cangur

L’alumne de segon d’ESO de l’Ins Joan Amigó, Martí Trullols, ha aconseguit classificar-se dins l’1% de les millors puntuacions en la XXII Prova Cangur de matemàtiques, rebent per això una menció honorífica de la Societat Catalana de Matemàtiques.

La Prova Cangur realitzada el passat 16 de març de forma simultània a Catalunya, País Valencià i Illes Balears és considerada com un indicador d’excel.lència matemàtica en el que han de resoldre 30 problemes de diferent grau de dificultat.

En aquesta edició hi han participat, aproximadament, 100.000 alumnes agrupats en diferents nivells. En la categoria de segon d’ESO el Martí ha aconseguit estar entre el 0,7 per cent de les millors puntuacions d’un total de 18900 participants del seu nivell.

D’altres alumnes de l’Institut han quedat en molt bones posicions. Així, el passat divendres 19 de maig es va fer entrega dels premis que concedeix el centre al 1r i 2n classificat de cada curs. Aquest any han estat: Miquel Isern (que va obtenir una puntuació d’entre el 1,4% millor de Catalunya), Martí Trullols (en el 0,7%), Josep Maria Trullols (situat dintre del 4,3%) i Guillem Tierz (entre el 9,3%) primers classificats de cada curs. I, com a segon classificats: Natàlia Trullols (entre el 7,5% millors puntuacions), Nil Duch (en el 4,8%), Jofre Saltó (situat dintre del 7,3%) i Adrià Navarro (en el 9,6%).

En total han participat 44 alumnes de l’institut, 26 dels quals han obtingut puntuacions situades dins del 50% millors de l’alumnat participant.
Moltes Felicitats!!

Cangur