Màrqueting de Guerrilla

xerrada marqueting de guerrilla

El passat dijous dia 20 d’octubre, els alumnes de 4rt d’ESO de l’institut Joan Amigó i Callau vam assistir a una xerrada feta pel l’Oficina Jove  del Consell Comarcal de la Conca de Barberà. Aquesta xerrada va ser l’inici d’un projecte que farem durant el curs i que també faran els alumnes de 4rt d’ ESO dels altres centres de la Conca. Aquest projecte consistirà en fer “Màrqueting de Guerrilla”, és a dir fer “publicitat” poc habitual i que cridi l’atenció a la gent amb l’ajuda d’un tècnic del Consell Comarcal. Més endavant ens reunirem tots els instituts per presentar el seu projecte. Ens va agradar la idea d’aquesta activitat ja que és una activitat molt creativa i diferent de les que fem habitualment.

Blanca Vilalta – 4t ESO