Visita Miquel Calçada

Aprofitant la visita del Miquel Calçada vam  voler apropar  l’escola als diferents països emesos en el programa Afers Exteriors de  TV3  en el seu recorregut arreu del món. Des del nostre espai de Katacultura, amb la finalitat d’apropar el català d’una forma més lúdica,  vam escollir diferents  catalans arreu del món prioritzant els països més representatius segons l’origen de la majoria de l’alumnat.

Miquel Calçada mentre rep un record de l?escola.

El documental va tenir una durada de 40 minuts i posteriorment el Miquel ens va parlar de la seva pròpia experiència i va atendre el torn de preguntes del públic present. Tot plegat va resultar una visita molt afable, propera i enriquidora. Gràcies per compartir amb nosaltres aquests petits moments, Miquel!