CASTELLERS AL CFA ARTUR MARTORELL

El dijous 14 de març ens van venir a visitar 5 membres dels Vailets de Gelida. Ens van ensenyar com fer una pinya “Mai aixecar el cap i mirar amunt!”, i és que per protegir-nos no es pot mirar el castell si estàs a la pinya perquè, en cas que caigués, et podries fer mal.

Però primerament, un pas important a realitzar és posar-se la faixa. Per això necessites una altra persona que t’aguanti la tela i tu et vas enrotllant al voltant d’ella. I és que la seguretat és molt important per aixecar un bon castell. També es va convidar a l’alumnat a fer pilars; en vam arribar a fer de 3!!!!

I una festa no pot acabar sense alguna cosa per menjar, i aquesta vegada es va escollir provar el mató amb mel. Molts alumnes desconeixien aquest menjar tant típic de la cultura catalana. Així que després de l’esforç, ens en vam menjar un. Una tarda diferents per acabar el 2n trimestre!!!

Des de Katacultura agafarem força pel 3r trimestre!!!