L’Institut de Vallbona d’Anoia, amb la lectura

Els alumnes Aitor Cea (1r d’ESO), Clàudia Garcia, Ivan Marín i Miguel Martín (4t d’ESO) han participat avui al Certamen de lectura en veu alta, en la categoria Corsaris (1r i 2n) i Tropa de Corsaris (3r i 4t).

L’acte ha tingut lloc al Museu de la Pell d’Igualada.

Ens resumeix en Miguel Martín la visió de la seva experiència:

Des de l’institut de Vallbona d’Anoia, vam anar quatre alumnes a participar en el Certamen de lectura en veu alta. Tres de nosaltres érem alumnes de 4t d’ESO per participar en la categoria de Tropa de Corsaris, mentre que l’altre era un alumne de 1r d’ESO, que va participar en la categoria de Corsaris. Ens vam preparar reunint-nos amb la professora de català alguns dies de la setmana durant mitja hora, per així poder llegir i practicar els textos que ens havien enviat. Alguns dels alumnes del nostre grup ja havíem anat altres vegades a participar, per tant les nostres sensacions no han variat gaire. L’experiència va estar realment divertida i gratificant, tant pel fet de veure el nivell de lectura que tenen els altres participants, el sentiment de companyonia i la representació teatral que fan cada any els alumnes de segon de batxillerat de l’institut Joan Mercader, realment una actuació fantàstica i molt divertida. En resum l’experiència va ser molt bona, però és cert que el sentiment final que vam obtenir va ser el fet que no s’havien aplicat de la millor forma els criteris d’avaluació del jutjat.