Dia Europeu de les Llengües

Els alumnes de l’institut de Vallbona d’Anoia celebren el Dia Europeu de les Llengües, que des del 2002 es commemora a tot Europa el dia 26 de setembre, amb l’objectiu de preservar la diversitat lingüística i la riquesa cultural.

Amb motiu d’aquesta celebració, cada curs ha dut a terme una activitat diferent. Els de 1r d’ESO, per exemple, han apadrinat una paraula o frase feta.Totes les activitats tenen l’objectiu de conscienciar-nos com d’important és tenir cura de les llengües que parlem cada un de nosaltres.

A continuació us deixem una mostra del treball realitzat pels alumnes:

1r B – Dia Europeu de les Llengües:

4t A- Dia europeu de les Llengües: https://youtu.be/-S91BJJndV0