PISCINA ÚLTIM DIA SECUNDÀRIA

Benvolgudes famílies,

Aquest dijous 22 de juny, l’alumnat de secundària (de 1r a 3r d’ESO) anirem a la piscina del Roquet de Tavèrnoles per fer la cloenda del curs.

Durant les primeres hores del matí realitzarem la festa final, conjuntament amb tot l’alumnat de primària al pavelló de les Alzines i a partir de les 11h,  anirem a peu cap al Roquet de Tavèrnoles.

CAL PORTAR:

-Calçat còmode per caminar.

-Roba de bany

-Xancletes

-Tovallola

-Aigua

-Opcional: Gorra, crema solar i diners per si volen comprar alguna cosa al bar que estarà obert.

L’Institut escola ofereix una peça de fruita i un iogurt per esmorzar a tothom (si volen i creuen que tindran més gana, poden portar alguna cosa més de menjar o beure, excepte begudes energètiques.)

A les 13:30h tornarem a ser a l’Institut escola per marxar cap a casa.

El preu d’aquesta sortida és de 4€ i s’enviarà pagament pel TPV escola.

Atentament,

Equip docent de secundària.