FI DE CURS

Benvolgudes famílies,

com sabeu, dijous 22 de juny acabem el curs 22-23. Els vostres fills i filles dimarts i dimecres portaran el material elaborat amb les evidències dels aprenentatges que han anat adquirint. També heu de tenir en compte les següents informacions:

• el dia 27 de juny es realitzaran les entrevistes amb les famílies. A Infantil i Primària els tutors es posaran en contacte per fer entrevista només amb les famílies dels alumnes que creguin necessari. A ESO es faran entrevistes amb totes les famílies, podreu demanar cita mitjançant un Doodle. Es realitzarà l’entrevista amb la família i l’alumna/e conjuntament.
  • dimarts 19 de juny, l’alumnat d’ Infantil i Primària, cal que portin la bossa de l’institut escola.
  • durant el mes de juliol, les famílies de 6è rebran per correu els resultats de les competències bàsiques i l’historial dels seus fills i filles.
  • a principis de juliol penjarem tota la informació necessària per iniciar el curs 23-24.

Que passeu un bon estiu, ens retrobem el setembre!