L’INSTITUT ESCOLA

Aquest curs 20-21 iniciem una nova etapa amb molta il·lusió ja que hem passat a ser Institut Escola.

La majoria d’alumnes són de Folgueroles i Tavèrnoles, pocs de les rodalies com Sant Julià, Calldetenes o Vic. El municipi de Tavèrnoles té com a centre adscrit en el mapa escolar l’Institut Escola Mossèn Cinto.

El personal docent, és de 28 mestres, més una administrativa, una TEI i vetlladors ( segons les adjudicacions del Departament).

Entenem l’educació com la formació integral de l’alumne i volem un centre de qualitat que segueixi les avantguardes dels moviments pedagògics. Volem aconseguir un clima de col·laboració i confiança, potenciant les relacions positives i l’aprenentatge entre iguals, treballant coordinadament, compartint responsabilitats i fomentant la participació de la comunitat escolar en el centre. No només ens proposem obtenir uns bons resultats acadèmics sinó que treballem també pel desenvolupament dels aspectes emocionals i de relació interpersonal de cadascú.