Pressupost

Aportacions famílies curs 22-23

La quota de material escolar general és de 71,42€. Aquesta quota es cobra en dos pagaments de 35,71€, un al mes de setembre i l’altre al mes de febrer.

Des de l’institut escola ens encarreguem de la compra del material necessari i l’alumnat d’Infantil i Primària no han de portar res de casa. L’AFA de l’institut escola s’encarrega de la compra del material necessari i l’alumnat d’Infantil i Primària no l’han de portar de casa. A l’inici del curs lliurem un estoig a cada infant amb tot el material necessari. També és l’AFA que s’encarrega de la compra dels llibres de text i del cobrament de les fotocòpies dels dossiers de les diferents matèries, dels treballs complementaris i les activitats de reforç. També s’utilitzen alguns quaderns on les nenes i els nens escriuen.

Pel que fa a Secundària, l’alumnat d’ESO sí que porta el material propi. Al llarg dels quatre cursos d’ESO s’utilitza el material d’Innovamat a l’àmbit matemàtic. La resta de material és d’elaboració pròpia. Tot l’alumnat disposa d’un Chromebook cedit pel Departament d’Educació per tal de treballar a l’aula.