LÍNIA EDUCATIVA

Som un centre innovador, inclusiu, que fomenta l’autonomia, la participació i la responsabilitat compartida entre totes i tots per tal de consolidar els aprenentatges de manera competencial.

Hem marcat una línia pedagògica 3-16 on donem molta importància als valors comunitaris,  l’aprenentatge de les  llengües, de les ciències, les matemàtiques i l’ús de les tecnologies, acompanyant el desenvolupament emocional de tot l’alumnat.

La nostra singularitat són els projectes que treballem aprofitant l’entorn privilegiat que tenim, el patrimoni cultural i les tradicions del poble. A més, som el poble on va néixer Verdaguer i li dediquem una setmana cada curs per treballar la seva obra.

Els punts forts del centre són:

• La metodologia globalitzada basada en les competències del currículum i centrada en l’alumnat, utilitzant materials d’elaboració pròpia.
  • L’avaluació, utilitzant de diferents instruments d’avaluació formadora i posant en pràctica una valuació compartida amb alumnes i famílies a partir de Cicle Superior.
  • Els llaços intergeneracionals entre els diversos cicles, d’infantil a secundària.
  • L’aprenentatge cooperatiu, amb l’ús d’estratègies i dinàmiques cooperatives al llarg de tots els nivells de l’etapa educativa.
  • L’acció tutorial, mitjançant tutories col·lectives i individuals, per tal d’assegurar el bon acompanyament d’alumnat i famílies.
  • La importància de la codocència, recurs present a tots els cursos, que ens permet assegurar la inclusió a les aules i l’atenció personalitzada de tot l’alumnat.
  • L’arrelament a l’entorn a partir de la col·laboració i participació amb entitats i institucions del poble.
  • La participació i implicació de les famílies.
  • L’horari saludable, respectant els temps d’esmorzar i dinar.
  • El foment de l’hàbit lector, a partir del Pla Lector i del foment del gust per la lectura.
  • La promoció de les ciències i les matemàtiques de forma motivadora i manipulativa.

Com treballem a Educació Infantil?

Com treballem a Educació Primària?

Com treballem a Educació Secundària?