CONSTRUÏM CASETES PER A RATPENATS

El passat dimecres, 25 de gener, els guàrdies forestals de Savassona van venir a l’IE Mossèn Cinto a fer una xerrada sobre els ratpenats als alumnes d’1 ESO. Van explicar els tipus d’espècies, on viuen i curiositats sobre aquests animals.

A la segona hora, van proposar als estudiants construir una caseta perquè els ratpenats poguessin viure. Els alumnes van utilitzar fustes, martells, claus, cola de fusta, etc. i van aconseguir elaborar onze casetes, quatre de les quals es quedaran al centre. Les altres les instal·laran a punts de les Guilleries Savassona.