1a CAMINADA SOLIDÀRIA

Benvolgudes famílies,

Aquest any l’acció solidària va destinada a una malaltia minoritària, la DYRK1A. És una afectació genètica causada per un dèficit del gen DYRK1A que es troba al cromosoma 21. No té cura, però gràcies a la investigació científica es pot avançar en conèixer com millorar la qualitat de vida de qui ho té. Només hi ha 10 casos en tot Catalunya i tenim un cas molt proper al centre.

Al llarg de la setmana del 6 a l’11 realitzarem diferents activitats i xerrades per conèixer i explicar el síndrome a tot l’alumnat. Comptarem amb la presència de la Sandra Illamola com a representant de l’associació.

Per tal de recaptar diners per ajudar en la investigació d’aquest síndrome, el dissabte 11 de Febrer l’AFA  i l’Institut Escola, hem organitzat una caminada.

El preu de l’inscripció és de 3€ i es cobrarà directament des del TPV de l’AFA, també es poden fer altres donacions voluntàries.  Els diners recollits aniran destinats a l’associació nacional DYRK-1A, que ajuda a les persones afectades per aquest síndrome.

El punt de trobada serà el pati de l’Institut Escola a les 10 del matí per iniciar el recorregut. Es podrà escollir entre 2 circuits, el curt que serà d’uns 5 km i el llarg que serà d’uns 10km, aproximadament. A l’arribada ens esperarà un petit refrigeri que prepararà l’AFA en col·laboració amb alumnat voluntari de l’escola. La caminada és adaptada a totes les edats i animem a totes la famílies, alumnes i gent de poble a participar-hi.

US HI ESPEREM!