SORTIDA D’INVESTIGACIÓ A LA RIERA MAJOR

Benvolgudes famílies,

Com a escola que pertany a l’Espai Guilleries-Savassona, els alumnes de 5è, participem d’un petit projecte organitzat per l’Espai i la UVIC, on fem un estudi i investigació sobre la població de truites i la seva disminució a la Riera Major, a l’alçada d’Osormort.

Fem una anàlisi de l’aigua, de l’entorn i busquem quin factor influeix negativament a l’ecosistema.

S’inclou a l’àrea de Medi Natural i ho lliguem amb el nostre projecte de l’aigua que estem fent durant el 3r trimestre.

El dia de la sortida és el dimarts 28 de maig, i serem fora tot el dia, de 9 a 2/4 de 5, per tant s’ha de portar:

-Gorra

-Banyador posat o pantalons curts.

-Esmorzar, dinar i aigua per tot el dia.

-Sabates que es puguin mullar : vambes velles que se les puguin posar només quan es posin dins de l’aigua o bé xancles de les que queden ben lligades als peus o botes d’aigua qui en tingui. Aquestes han d’anar amb una bossa de plàstic dins la motxilla.

-Roba de recanvi i tovallola per eixugar-se per si hi ha alguna relliscada.

I ganes de passar-ho bé i aprendre!

Sandra i Lídia