ADAPTACIÓ P3

Benvolgudes famílies,

Per tal de fer una millor adaptació garantint les normes de seguretat i higiene, hem cregut convenient fer dos torns d’entrada durant la primera setmana del curs.

El grup que entrarà a les 9h del matí i a les 15h de la tarda seran els alumnes des d’Ayuso a Hidalgo.

El grup que entrarà a les 9:30h del matí i a les 15:15h de la tarda seran els alumnes des d’Ibtala a Yagües.

Per tal d’accedir a l’escola el primer dia és necessària la declaració de responsabilitat signada a través del TPV (no cal imprimir res)

Moltes gràcies i disculpeu les molèsties!

L’equip d’educació infantil

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *