Votacions sintonia Programa de música

Hola a tothom!

Els alumnes de 1r d’ESO des de l’àmbit de música estem estudiant Història de la música i per parlar dels diferents músics, compositors i compositores al llarg de la història hem creat un Programa de ràdio musical.

Però hem d’escollir una sintonia. Tot seguit us presentem  les 21 sintonies presentades  i us demanariem UN VOT per la que us agradi més. Tothom hi pot votar: alumnes de tot l’institut escola: alumnes, docents, famílies, amics… en resum tota la Comunitat educativa.  Només es pot votar 1 cop i la més votada serà la que farem servir pel nostre programa que podreu escoltar a la xarxa pròximament.

Per escoltar i fer les votacions heu d’entrar a la nostra web AQUÍ.

Els i les alumnes de 1r d’ESO us agraïm la vostra col·laboració!

Alumnes de 1r d’ESO.